2 april 2013

Jag imorse när jag kom till skolan.
Under dagens gång.
När jag fick reda på att en uppsats ska vara klar imorgon som jag just börjat med.
Ville göra såhär med uppgiften
Blev såhär för att jag inte kunde koncentrera mig :/
Känner för att fly landet på en cykel.
Gled från skolan då jag skulle på uppdrag.
Tänkte tillbaka på i lördags när jag åt ananaspaj för första gången i mitt liv. Godaste paj jag ätit.
 
Mitt i allt raseri över den här uppgiften så tänkte jag tillbaka på igår då jag faktiskt hade ganska kul med de tre hårda killarna på övre bilden.
 
Känner lite såhär för uppgiften nu istället. Men ska väl ta mig samman i alla fall och göra den utan att tänka så mycket på hur tråkigt, tradigt, segt, krävande, tröttsamt, glädjelöst, besvärligt, obehagligt, oangenämnt, irriterande och JOBBIGT det faktiskt är.
 
SO LONG!
/J
 

Kommentarer
Postat av: karl tröstel

Haha tre hårda killar i sängen...

2013-04-02 @ 22:53:58
Postat av: Rasmus (hård kille i sängen)

Haha trevligt att du tyckte om pajen! :) och ja, vi hade faktiskt riktigt roligt! :)

2013-04-05 @ 00:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0