Helg i götet

Har tagit rätt mycket bilder men de är inte inlagda på datorn eller redigerade än så det kanske kommer snart. Två instabilder sålänge.
 
Efter en mysig helg i Götet med pappa känner jag mig rätt död. Köpte en kofta och en top och känner mig rätt nöjd. Har dock ätit så mycket att det skulle kunna ha räckt i två veckor så nu blir det mindre onyttigt ätande för mig ett tag... Lägg märke till att jag inte sa helt utan onyttigt ätande. Kan inte med sådant.
 
Är taggad på att komma igång och börja träna samtidigt som jag har konstant huvudvärk, ont i ryggen och nacken, är förkyld som ett as och igenstockad i halsen. Rätt okul när man bara vill åka iväg och träna, hoppas verkligen att det ger sig snart.
 
Jahapp, dagen då? Gick på stan i Göteborg några timmar innan vi åkte hem. Sov lite i bilen <3 Sen har jag hunnit plugga lite och varit ute och "gjort vägarna osäkra". Det där kändes väldigt klyschigt och väldigt sant på samma gång. Svängde förbi hemma hos mormor och morfar, och åkte sedan hem. Nu: sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0