Fredagsgöra

JB kampen idag. Rätt kul att vi var 9 pers där från klassen iaf... Alla kämpade som as, och rätt bra resultat fick vi. Inte sist liksom! förutom i frisbeegolf.. Paddlade kanot, kastade bollar mot Alberts huvud, grillade korv, spelade minigolf, sprang, skapade långt ord och mycket mycket mer jättespännande saker.
 
Jaa, sen var jag i vanlig ordning hos morföräldrarna på eftermiddagen. Löste lite korsord med morfar och så. Istället för att hjälpa honom tror jag mer att jag förvirrade, men det är lugnt. Det är sånt jag är bra på. Sen kom jag hem och vi åt... "mat med mera" var det till middag denna fredagskväll. Nu har jag lyssnat på musik i timmar. And that's kind of it. Enough.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0