naturliga förklaringar

Hola Hulia es awake!!!
Det där kan ju uppfattas som en lite underlig blandning av språk... men anledningen är att min spanska börjar om ca 2 h och jag har just gjort klart läxan som vi hade och var lite inställd på spanska. Allt har en naturlig förklaring förutom det som inte har det.
 
Jag ligger fortfarande i min säng och borde gå upp ca nu om jag ska hinna göra mig i ordning innan jag ska iväg. Känns ganska gött att börja halv ett idag igen. Vaknade även idag igen av brorsans larmjävel som stog på vid nio fastän jag hade ställt klockan på 10. Ville skjuta mig själv. Men nu har jag dragit ned volymen på skiten och kommer aldrig bli störd igen. Och om han inte kommer upp och iväg till skolan de dagar han ska gå upp vid niosnåret så är ju inte det mitt problem :):)
 
Efter spanskan ska jag tydligen iväg på gymnasiekonfirmation också. *pause för skratt*
Ja, det är ju ganska oväntat med tanke på att jag är typ den okristnaste människan i universum men. Det finns som sagt en naturlig förklaring på allt. (frankrikeresa i maj)
 
Okej nu måste jag verkligen gå upp. Have a nice day mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0