Genius

Nämen Gud! Tjolahoppsan, hej här är jag igen! *vinkar*
Okej. Känner mig kanske inte riktigt så energifylld som ovanstående hälsningsfraser gärna vill få er att tro, men jag är ju i alla fall inte död.
 
Började dagen med sovmorgon till 10.30 när man började skolan 12.30. Ja, eller det var i alla fall vad jag hade planerat ända tills min brors väckarklocka ringde på högsta volym i rummet intill kl 08.50 och han inte fanns hemma för att stänga av skiten. :-):-) Fin start på dagen. :-):-)
tänk er att mobilen han håller i var väckarklockan och han är jag.
 
Gick i alla fall upp då, arg som ett bi och gjorde min dagliga gröt till frukost. Den gjorde mig lite gladare. Eller var det kanske äppelmoset? I vilket fall som helst så slutade det med att jag satt och övade in mitt tal som jag skulle ha hållt för ca 347398247 veckor sen, men det har alltid kommit något emellan. Men ska jag hålla det när jag kommer till skolan? :-):-) Nej, självklart inte.
Slutade efter svensklektionen och drog till MC med girlZen. Gött vare. Och nu har jag åkt hem och sitter här och lyssnar på min gamla spellista med musik som jag inte lyssnat på på aslänge. Varför slutade jag någonsin med det undrar jag lite smått??? Det bästa jag hört. Jag är ett geni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0