tjejkväll

hola guapos!
Sitter i soffan och mellanlandar lite. Kom hem från hufvudstaden igår kväll efter tre dagars shopping vilket har slitit på en endel. Är supertrött i benen fortfarande, men jag håller igång! Idag har jag städat hela huset för jag ska ha finfrämmande. Några gamla klasskamrater från låg och mellanstadiet. Laga middag tillsammans står på schemat, det kan inte bli något annat än trevligt!

Varit hos världens bästa har jag också. Vi spelade geni med brodern och jag blev utklassad stort. Underhållningsfrågor är inte min starkaste sida... Sen spelade vi ett annat spel där jag utklassade bröderna stort istället så det kändes bra. Ägda. :P

Nä, men nu ska jag gå och packa upp det sista. Hoppas ni haft en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0