This week

Har jag bokat resa med mor och bror till turkiet, firat valborg på en rolig fest i Arboga där Frida fick för sig att diska (och detta var tvunget att dokumenteras), läst tidningen varje morgon och sett att "Skriet" av Edward Munch blivit såld för 800 mille, ätit glass, skrattat tills jag gråtit åt Albert aka "gubben i lådan", skrivit engelska nationella för att sedan ha rast i en evighet, skriva spanskaprov ute i solen och sedan även ha resten av lektionen där (that's how we roll), varit utan röst i två dagar, blivid skrattad åt på grund av det, ätit glass, sålt polkagrisar, köpt nya laktostabletter som man bara tar en gång om dagen och som då fungerar (livets), bränt mig för första gången i år, det var benen som råkade illa ut då jag gick i shorts, även det för första gången i år. OCH sist men inte minst, vräkt i mig jordgubbar.
Bra vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0