Idag är det torsdag bitches

Sitter nyhemkommen tänkte jag skriva, men med hem så menar jag ju då skolan. Jädrar vad den här veckan går fort! Känns som om det är tisdag men så är det torsdag och det är ju helt fantastiskt bra, imorgon är det fredag!
Ska ju dock ha engelska och spanska idag så någon höjdardag blir det nog inte...
Igår hade vi chilldag, läste på svenskan och åkte skridskor för andra veckan i rad, jag och albert ägde alla lite smått på bandy. Vad ska man säga? - föds som stjärnor, dör som legender. På eftermiddagen träffade jag även en halvsjuk granne, föredetta klasskamrat, människa och allt vad han nu var. Vi såg på Sunes sommar och fick värsta sommar feelingsen, fantastiskt mysigt. Nu ska vi kolla på Kony 2012 på engelskalektionen, det är så hemskt. Värt 30 minuter! Filmen har fått 79 miljoner views på en vecka, det är bara sjukt hur fort saker kan spridas över internet.
Ha en trevlig dag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0