I vårsolens sken

Gammal bild.
Kanske inte blev en så jobbig söndag trots allt. Har pluggat en hel del, 869 ord, och visst är det tråkigt och så, men det kunde varit värre. Satte mig ute i vårsolen istället för att sitta inne i mörkret och bara njöt av vädret i typ 4 timmar. Tog med mig en termometer till solen och fick fram att det var hela 17 plusgrader! Inte illa såhär den fjärde mars.
Nu har jag just kommit in, är lite kall om fingrarna för omväxlings skull men det ska väl inte hindra mig från att skriva! Nu är jag på gång, detta kan gå. Ha det!

Kommentarer
Postat av: hanna

Fin blogg :)

Har du haft en bra helg :)?

Kram

2012-03-04 @ 16:43:49
URL: http://sparksss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0