Modell och sommarlovstjat

ÄNTLIGEN är det efterlängtade sommarlovet här. Igår slutade jag och på kvällen var jag med mina bästa och käkade familjepizza under en gigantisk svamp. När vi fått lite föda var vi åter igen på hugget och sprattlade runt så som bara vi kan. Mysfaktor: Hög.

Idag sov jag så länge att jag nästan blev rädd; skönt. Det kan det vara värt första dagen på sommarlovet, men är det någonting jag bestämt mig för så är det att detta sommarlov inte ska sovas bort. Det är det näst sista så det är dags att ta tillvara på det. Cyklade sedan iväg på studentfirande för Sofia som tog studenten. Grattis!

På studentgrejen var det en tjej som var stylist som haffa mig också vilket var lite roligt. Hon frågade om jag ville vara modell pga mina långa ben och mitt hår... Mamma svarade ja innan jag ens hann tänka, jomensåattehhh.... fan va random på en studentgrej ba "vill du bli modell?". Kul, spännande och liiiite läskigt. Vadå modell? Så snygg är jag fan inte. wääääääääähwääh.

Nu blir det sömn. Tomorrow means work and kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0