natural

Det är ett hål i mitt hjärta utan photoshop. Saknar min dator. Picasa är min tillfälliga räddare. Dåligt.
Hade en trevlig dag igår med mina fina. Fridus sov hos mig, mys. Idag var jag med mina två beztizfeztisar. Det var trevlans, trots att vi alla var deadfishes.

Nu sover jag själv igen, andra gången för detta sommarlov. Känns konstigt, och samtidigt lite skönt. Framförallt ensamt... KONSTIGT och ovant, haha. Ska väl gå och lägga mig, imorgon slutar min bror fyran och ska med på avslutningen. Brunnsskolan, det var inte igår...
Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vackra vackra du<3

Svar: tack emlan, som du då <3
julia

2012-06-15 @ 09:00:09
URL: http://Mlianderssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0