en söndag i sin rätta form

Hola Guapas!
Sitter instängd på mitt rum och försöker komma underfund med att lyssna på herr Hellström. Sure, hans texter är grymma - I can't deny it! Men måste nog lära mig att tycka om hans röst innan jag kan lyssna på hans musik. Därför lyssnar jag på Fridus lista.
 
Anledningen till varför jag sitter instängd på mitt rum är allergier eller vad det nu än är som får mina ögon att svullna som små golfbollar eller dylikt. Kanske ska passa på att skriva lite. Kanske bara lyssna på musik. Kanske bara ta det lugnt. I vilket fall som helst så ska jag inte svara i hemtelefonen som ringer nu. "Våga stå emot hemtelefoner" är ett utav mitt livs budord.
 
Kanske försöker jag få in PhotoShop i datorn igen. Det vore ju trevligt. Väldigt trevligt. Och tänka sig, nu är det bara en vecka tills jag åker iväg till värmen i Side, Turkiet. Känns verkligen HELT OK och lite till.
 
Veckans shema är rätt tomt så om någon har lust att hitt' på nå', -hör av er!

puuuuuussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0