a little lista

Du heter: 
Julia Helena Sofia Carnebrant
 
Smeknamn: 
Julietta(med spansk brytning), Jullan, Jullanbullan, Gullan
 
Beroende av: 
Mina vänner, mat och mobilen.
 
Vad får du oftast komplimanger för utseendemässigt?
Mitt hår, och de senaste veckorna även för mina ben.......
 
Hur imponerar man på dig?
Man är sig själv. Då ska man helst också vara glad, rolig, trevlig, lagom intelligent, empatisk och jätterolig. 
 
Brukar du skratta för dig själv?
Haha, ja...
 
Hur svarar du i mobilen?
Det är olika, men "Hallou" är väl rätt standard, eller "August Strindberg?".
 
Antal timmar sömn inatt:
7,5 typ
 
Sov du ensam inatt? 
Ja
 
Brukar du komma i tid?
Oftast!
 
Hur känner du dig nu?
Halvtrött.
 
Vanligaste färg på dina kläder?
Vet inte.. har många färger i garderoben, men svart antar jag.
 
Vad tycker du om fötter?
Stay away from me.
 
Hade du en bra kväll igår?
Deadfish efter att inte ha sovit så mycket.
 
När brukar du oftast gå och lägga dig?
När jag går i skolan: runt 23. Under sommarlovet: inte tidigt på kvällen i alla fall.
 
Är du blyg?
Nej det skulle jag nog inte säga.
 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nja, osäker på den fronten.
 
Har du spytt offentligt?
Nope
 
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag?
Kissa på ett träd!
 
Är du nöjd med ditt liv?
Ja!
 
Vad är det värsta du vet?
Falska människor, lögner, besserwissrar, sniglar och respektlöshet.
 
Har du bra vänner?
Otroligt
 
Vad är det finaste du fått?
Mitt piano som jag fick ärva av min gammelmormor.
 
Du samlar på:
Minnen och pengar.
 
Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Shoppa, resa med familj och vänner, och spara en del till lägenhet och en riktigt snygg bil. 
 
Bor dina föräldrar tillsammans?
Japp
 
Har du någon gång gråtit dig till sömns?
Jao
 
Biter du på naglarna?
Jag har hört att det är lika hygieniskt som att slicka på en toalettsits inne på McDonald's, såatteeehh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0