Det där stället de kallar för "Funäs"

Bild 1: Godaste jag ätit på länge.
Bild 2: Se bild 1:s kommentar:P
Bild 3: som jag skrev på insta "Fan vilken horny typ :P Tror att älgen har badat :P Jävligt smutsig för att vara ren :P" 
Bild 4: Är det bara jag som har tofflor på tofflorna och dessutom lyckas få de yttre på fel fot och inte märka något förrän jag håller på att ramla och dö? Nähä? Bara jag? Aha, okejdå...
 
Jahopp fellas, då var man framme då. Åtta timmars bilresa är ju en baggis :P
Satt och letade registreringsnummer med min far. Har lurat in honom i skiten så nu är han lagom glad på mig. He-He-HE, skadeglädjen är den bästa glädjen som jag brukar säga.
 
Har bestämt mig för att bo lite forever alone ute i boden. Grymt lungt och skönt. Får mig att längta tills jag flyttar hemifrån på riktigt. Lite tomt utan Linnea i andra sängen dock! Fast det luktar ju bättre än det brukar :PPppPPppPpppPpPPPppPp (hej linnea)
 
Nääääääääe, men how about getting some sleep and take the day tomorrow as it comes? Kanske lite solsken på imorgon skulle sitta fint? MMMMMMMMMMMH. Very good gummisnodd.
 
Ha det bra wherever you are!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0