Casa de primo

Tidsplanering och uppdelning? Nä. Det är inget för mig.
Lyckades inte bli klar på de där tjugofem minutrarna, men vi kom lite sent och jorden gick inte under för det. Hallelujah osv!

 

Hade en trevlig kväll i min kusin och hans gulliga sambos nya fina hus. Åt massa god mat så nu känner jag mig ca 100 kg tyngre... Åh, jag vill också flytta och få göra i ordning och inreda mitt eget hus, eller åtminstone lägenhet. Tänk om man var rik. *drömmer*

 

Nu har jag huvudvärk, är förkyld som ett as och känner hur otroligt trött jag är på regnet. KAN man ens kalla detta som befinner sig utanför dörren för "sommar"? Är det lagligt? Tycker det verkar lite mer som höst. Eller borde jag tycka att det är sommar bara för att jag bor i Sverige? Svår fråga.

 

Vill gå och lägga mig men har inte riktigt orken till att gå och göra mig i ordning riktigt än. Vet dock inte vad jag ska göra istället. Orkar inte göra något, men sova låter så himla tråkigt. Typ lika tråkigt som det här stycket i texten. Ska sluta skriva nu. Hoppas ni haft en fin lördag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0