ett gott skratt förlänger livet

Dagens skratt - hur likt detta är Fridus95...
HAHA, känner för att skratta för det finns så mycket att skratta åt. Jag kan skratta åt att jag äntligen fick träffa mina saknade classmates efter en hel vecka ifrån varandra. Åt att vi hade så roligt att vi skrattade så vi grät åt en liten ":P" gubbe.... trötta tjejer... Sen skrattade vi ju såklart åt en hel del andra saker, till exempel Hulga.
Sen skulle man ju kunna skratta åt vårt gruppsamtal i Skype, det var ganska roligt. Har fått en ganska rolig kommentar som jag skrattade åt hahaha, älskar hur mycket jag lärt mig om datorer, webb, media och ip-adresser sen jag började på JB! Jag kan skratta åt mina humörsvängningar under dagens gång, det har skiftat mellan extremt stressad och irriterad på skolan, till toppenhumör där jag älskar livet och skrattar åt allt. FINEMANG! Kan också skratta åt utmärkelsen som jag delat ut idag också till det största David Beckham fanet i världshistorien. Grattis mann1!!!!!!!!!!!!♥  (historiskt ögonblick)

Nu har jag just sett på det där skitprogrammet som visas mellan klockan 22 och 23 på vardagkvällar på tv11. Har hon Hanna något hjärta överhuvud taget är frågan? Rolig tjej...

Nej, nu ska jag bege mig mot drömmarnas land. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0