Mitt år

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Första halvan av året har det hänt mycket nytt he-he

Hur har ditt 2012 varit? Först bra sen ganska dåligt ungefär så

Tror du att år 2013 kommer blir bättre? Svårt att avgöra idag

Blev du kär i år? vem? kär? jag? bara vanvettigt

Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma? första april mitt största misstag

Vad är din största framgång 2012? Har nog ingen sådan

Bästa köpet? Köpte en ny rakhyvel idag, gills den? :-)

Vad spenderade du mest pengar på? Antagligen mat och fika :/

Gjorde någonting dig riktigt glad? Att vara i Stockholm

Vilka sånger kommer påminna dig om 2012? "Gagnam style" tyvärr får man väl säga... och "Somebody that I used to know"....... ska göra ett inlägg om bara alla låtar som spelats sönder under 2012

Vem har du umgåtts med mest av dina vänner? Första halvan- Frida eller Jennifer, andra halvan- André och honom

Bästa minnet från 2012? Svårt att säga men filmkväll deluxe

Hur många kysste du? har försökt räkna men kommer ej fram till slutgiltigt belopp :-/ ok 12..

Har du haft ett förhållande under 2012? nej det kan man nog kanske inte säga att jag haft

Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013? jodå, mer glädje skulle va kul :P

Vad önskar du att du gjort mer? tränat

Vad önskar du att du gjort mindre? suttit hemma kanske

Favoritprogram på tv? HOUSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Största musikaliska upptäckten? Marina and the Diamonds tror jag

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Tjuvläste ett gammalt inlägg då jag inte mindes en enda grej men extern hårddisk hade jag önskat mig, ett kamerastativ och converse. Ja, läs nedan.

Vad gjorde du på din födelsedag? "Igår fyllde jag 17 år. Oh god, så jag blir alltså äldre? Fyller 18 om ett år... jisses. Fick lite fina presenter av mamma och pappa, även om han inte var hemma, och mormor och morfar. Bland annat ännu en extern hårddisk (välbehövligt!!), ett kamerastativ, converse, capo till gitarren och påslakan. Sen var vi iväg på restaurang igår kväll där jag åt lamm med klyftpotatis, rödvinssås och tzatsiki. Mycket bra!" - taget från ett inlägg skrivet dagen efter min födelsedag.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja det gör det antagligen även om jag inte knäckt gåtan än

Vad fick dig att må bra?ipren när jag haft ont i huvudet

Vem saknade du? En viss Julia, m.fl.

De bästa nya människorna du träffade? Har ingen sådan speciell ny tror jag..

Det bästa du har åstadkommit i år? Vet inte, vinna tidningsveckan var ju en åstadkommelse...

Vad vill du säga till dig själv inför 2013? Hej, hoppas du hittat vad fan det än är du söker :-)

 

Trackback
RSS 2.0