List i brist på inspiration

Namn: julia helena sofia carnebrant
Piercingar: har jag bara i öron
Tatueringar: nej och har inga planer på att skaffa heller
Längd: 174 cm över jordytan
Skostorlek: 39
Hårfärg: blond
Fräknar: hade mer när jag var mindre, men några kikar fortfarande fram under sommarhalvåret
Motto: har nog inget...
Kär? nej
Önskar du att du bodde någon annanstans? ja, vill flytta till stockholm
Tycker du att du är attraktiv? haha ja ellerhur
Röker du? nej, så onödigt
Vilket schampo använder du? head and shoulders
Vilken parfym använder du? Escada -taj sunset och Sarah Jessica Parkers NYC
Vad är du rädd för? inget tror jag.. tycker sniglar är äckliga
Gillar du att tvätta? hahahah nej
Gillar du berg- och dalbanor? ja för fa-an

Senaste...
Filmen du hyrde? 
det var lite för länge sen för att jag ska minnas
Filmen du köpte? vet ej
Låten du hörde: demons-imagine dragons
Låten du laddade ner? jo det var väl nån gång 2007..
Personen du ringde? mammi
Personen som ringde dig? andré
TV-program du såg? glee tror jag...
Person du tänkte på? andré

Favorit...
Låt:
 Oh No! - Marina And The Diamonds
Sak att göra: äta god mat
Sport: frågesport
Dryck: Coca-Cola
Kläder: sovkläder
Film: alla som Ashton Kutcher är med i
Bil: Audi R8
Serie: Gossip Girl

Har du någonsin...
Gråtit över en pojke?
 jomenvisst
Gråtit över en flicka? ja
Ljugit för någon? vita lögner
Varit i slagsmål? med min bror
Blivit arresterad? nej
Träffat någon från internet IRL? tror inte det..

Antal...
Gånger du varit kär?
 1 typ
Gånger ditt hjärta brustit? en
Hjärtan brustet på grund av dig? är största hjärtekrossaren, 
Tjejer du kysst? två tror jag, mest på skoj
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? ca. 6 pers
Gånger ditt namn varit med i tidningen? ofta man räknat???

Senaste...
Boken du läste? 
det minns jag inte ens
Personen du fick e-mail av? antagligen något reklammail
Personen du fick brev av? gills lönebeskedet?
Personen du fick sms av? jennifer
Gången hela din familj åt middag tillsammans? julafton

Brukar du svära mycket? alldeles för mycket ja
När stiger du upp på morgonen? på lov - runt elva, till vardags - klockan sju
Vad har du på dig? svarta jeans och en vinröd stickad tröja
Vad ska du göra ikväll? antagligen inget
Vad är du allergisk mot? laktos, kiwi, apelsiner, katter, gräs och min lillebror
Var har du ont? rygg, nacke och huvud just nu
Använder du hårspray? väldigt sällan
Kan du stå på händer? kunde när jag var mindre, har inte provat på länge
Håkan Hellström eller The Ark? håkan
Salt eller socker? salt!
Gillar du ketchup? med peppar i till pommes - ja, annars nja
Är du glad nu? inte särskilt
Var du glad igår? nej
Vad dansar du till? inte mycket
Stockholm är...? min favoritstad i Sverige
Göteborg är...? fint det också men håller inte riktigt måtten
Kan du sjunga? det kan väl alla, frågan är om det låter bra
Spaghetti eller makaroner? makaroner
Land du vill besöka? USA Miami helst av allt på jorden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0