Jag minns en gång när jag var ung

Är så otroligt skoltrött. Vill bara ha lov just nu. Var ledig idag men har ändå pluggat i stort sett hela dagen om man borser från konfirmationen... Åh herre gud PRAISE THE LORD! ok nej är fortfarande inte kristen. Även fast jag fick en cheeseburgare i min mcd gift som jag bad till gud om och även fast jag bad till gud om att spanskan skulle vara inställd och den var det. Det var inte Gud, det var universum, ödet, tiden, verkligheten, TUR!!!! Enda turen i mitt liv.
 
Det är nästan så att jag tänker på spanska nu när jag suttit och pluggat på den i x antal timmar. (dvs typ 6h, å herre.) Kul att man är klar med historian som ska vara klar imorgon också :):):) Skjut mig :):):):):):):):)
 
Behöver sömn och lämnar historian till framtiden. Imorgon alltså. Kan. inte. hålla. ögonen. öppna.
 
Det har ändå varit en hyfsat bra dag om man bortser från allt negativt som jag just skrivit om. Var på konfirmation. HAHA asså det är lika kul varje gång för jag är så okristen och får obehagliga rysningar varje gång någon pratar om Gud. *ryser* Speciellt när de säger att man ska låta honom gå in i ens kropp. NEJ, jag vill inte ha den relationen till gud MEN TACK ÄNDÅ!!!.Men det är ju i alla fall trevligt folk där. Sen träffade jag en gammal vän påväg hem. Följde mig hem like old times och hade muntligt polisförhör om hur jag mådde, vad jag gör nuförtiden och så vidare. Inget slår känslan av att prata med en gammal vän tror jag.
 
Vissa gamla vänner är så otroligt saknade och man undrar, även fast man egentligen vet, vad som gjort att man inte är vänner längre. Orsaker som känns så otroligt dumma när man blickar tillbaka på dem. Som om de vore döda nu.
 
Nej, nu tänker jag sova. Buenas noches guapos y guapas! Dulces sueños.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0