Ja lägger la fötter'a på bordä dåh

Ok. Sitter här i soffan sjuk och jävlig och undrar om huvudvärken inte tänkte släppa någon gång? Inte? Nähä, nää ok. Har varit hemma från la escuela during two days nu. Gött för mig som är så skoltrött. Att få sitta hemma och plugga istället är ju mycket bättre :-))))))) Eller inte.

Vill bara göra klart allt så att det tar slut någon gång, så att jag kan slappna av under de 19 dagars långa lov som jag kommer ha. Men att plugga när man är febrig och förkyld och har halsont och bara sitter och tycker jävligt synd om sig själv är inte lätt må jag säga. Har tvingat mig själv att inte slå på en film på hela dagen utan istället försöka plugga... Det slutade med att jag satt och skrek inombords och var skitarg. Fanns dock ingen i närheten att ta ut min ilska på så det slutade i tårar som i slutade i att jag somnade en stund och i alla fall inte fick något gjort. Ett vrak kan man väl sammanfatta det som att jag är i nuläget.

Pappa kom i alla fall hem nu på kvällen och har köpt nytt soffbord som jag kan lägga fötterna på. Bäst. Ja utöver det så köpte han också ny tvbänk och ställde upp den nya flashiga smarta 3D tvn som han också köpt (vad är alla funktioner ens bra för, jag vill bara se House på tisdagar och det har slutat gå för i år så whatever???). Den har i alla fall något som kallas för AMBILIGHT och det är typ det mest irriterande jag någonsin varit med om. Ett skärande ljus som strålar bakom tvn alltså. Det röda var värst :-)) Det fick en att typ vilja peta ut sina ögon och slänga ut dem i snön som förövrigt faller från himelen igen av någon konstig anledning. Räcker det inte redan??? Visst är den mysig, men någon måtta på det hela får det väl ändå vara?

Ska väl kravla mig upp för trappen och lägga mig i min säng och göra mitt bästa till sömnförsök. Det värsta är väl att jag inte kommer kunna andas och bara ligga där och höja febernivån tills jag yrar om att täcket blir flera ton tungt och har som avsikt att krossa mig tills jag dör vilket leder till att jag får panik och ligger och skriker :-)) Feber är väl allt för härligt!!!

Dessutom sover man så mycket på dagarna så man har typ inte vett i huvudet att gå och lägga sig i tid. Har sovit i soffan i flera timmar nyss och vaknade till och insåg att jag vill sova i sängen och inte här. Datorn startade jag pga var tvungen att anmäla mig som sjuk inför morgondagen. Gött. Nä men hörrni- how about some sleep?

Godnatt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0