instarubbat badkarsomdöme

Plötsligt aktiv??? Vad hände? Har kommit in i ett flow och det är ju lite synd att jag inte har sådana oftare kan tyckas.

Tänkte diskutera det här med att bada badkar. Jag förstår mig inte på det, men allra minst förstår jag mig på mig själv. Jag personligen tycker inte att det är skönt. Det är varmt, jobbigt att andas och jävligt blött. Men varje gång jag känner mig frusen så får jag den inte så briljanta idén att bada i alla fall. Ikväll är en sådan kväll och jag ligger i skrivande stund i badkaret; har svårt att andas, det är varmt som på solen och till råga på allt så har värmeljusen jag tände slocknat så det är kolsvart bortsett från mobilens mysiga ljus :-)

Varför lär jag mig aldrig att det är skönare att duscha? Jag förstår inte??? Jag tror instagram har förstört mitt omdöme, för varje gång man ser en badbild där så tänker man "men guuud vad mysigt och skönt". Jag vill säga till mitt framtida jag: NEJ JULIA, det är inte mysigt och skönt, det är jobbigt och tråkigt! Gör det inte!

Alltså jag skulle ju kunna lägga ut en sån där instabild på hur mysigt det ser ut fast än skenet bedrar men då skulle det se ut såhär:


och ingen skulle lägga märke till att det där egentligen är en bild jag tog i min ficka för ett par veckor sen. Men sist jag badade såg det ut såhär och det var på den tiden då ljusen fortfarande brann...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0