Dagens visa

Dagen har bestått av Marieberg Galleria vistelse med far min för att lämna tillbaka felköpta julklappar :/ hatar sådant. Får mig att känna mig otacksam fast jag egentligen inte är det alls. Men det bästa är ju att jag får det som jag ville ha från början och inte till exempel en epilator istället för en vanlig hederlig rakhyvel. Vill ju inte dö av smärta :-) Dessutom funkar det ju inte sådär vidare värst bra...
 
Åkte sedan för att plocka upp en ung herre i sina bästa år för vi skulle till Sörby och åka pulka (?!) Gick dock inget vidare för när vi kom dit insåg jag att det antagligen varit laktos i räkmackan jag åt med pappi när vi fikade, och laktosintollerant som man är var ju det lite sådär halvkul vid den tiden så mamma fick komma och hämta mig när vi varit hos herr "Fredrik" i cirka tjugo minuter. Värt. "Tack för denna vistelse" liksom. Nä. Åkte sedan hem till pappi och dog. Och kollade på Glee-marathonet som var på TV11. Gött. Det är ju inte alls överspelat och töntigt. Precis som jag gillar det :-))))))))))
 
Okej. Det var det. Ska krypa till kojs. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0