Mina damer och herrar

Hej på er grabbar. Alltså hör och häpna nu, sätt er ned för här kommer jag med chockerande besked. Igår kväll så städade jag på mitt rum. Har verkligen rensat ur en massa skit även om det känns som att det inte var längesedan alls som jag gjorde det sist. Förstår inte vart ifrån allt kommer. Känns i alla fall redigt bra. Ska idag efter att ha gått ut med the dog även försöka mig på att damma och dammsuga. Även under sängen denna gång för det var ett tag sen :P Har ett par jobbiga lådor fyllda med lite av varje som står under sängen. De är väldigt mycket i vägen när man ska dammsuga så det händer inte så ofta att det blir dammsuget där under. SÅ nu vet ni om mina dammsugningsvanor på mitt rum. Känns så bra att få ha lättat på hjärtat angående detta!!!!!
 
Nej men hörni, hoppas ni får en bra tisdag så hörs vi till jul eller nåt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0