HAJ PÅ DAJ

HEJ PÅ ER SMÅ BARN OCH RESTEN, HÄR SITTER JAG ÖVERTAGGAD MEDAN MINA VÄNNER HALVSOVER OCH JAG TYCKER INTE OM DET, DE BORDE VAKNAAA, ujujujujuj
hajkhajkhajk!
JAG TYCKER OM ATT HAJKA, OJOJOJOJOJOJOJOJ sixtorp is the shit ftw!
vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakna kära vänner :(( ni gör mig depp
ska gå och pilla med alex's hår nu eller nåt eftersom dessa inte vet vad att vara "vaken" betyder. fuck life.
NEE MEN HA DET SÅ JÄKLA BRA FÖR THATS HOW I HAVE IT...
BJUDER PÅ EN UTAV MÅÅÅÅÅÅÅÅNGA BILDER FRÅN DAGEN, OCH JA JAG GILLAR CAPSLOCK FÖR TILLFÄLLET.

jesper tyckte det var roligt att line sov så djupt!!!! (vi andra också)

Kommentarer
Postat av: LineNielsen

där ser man....

2011-09-28 @ 20:21:54
URL: http://linenielsen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0