my heart won't stop beating until yours will

STÖRT DUKTIG TJEJ!
imorgon skall jag och några av mina kära klasskamrater spela in en spotifyslinga så nu jädrar blir det att börja lyssna på mitt gamla account på spotify som inte är premium för att lyssna efter min egen eller någon utav mina vänners röster! det blir asballt ju, det enda minuset är att jag måste vara i skolan en och en halv timme tidigare än vad jag annars skulle behövt då jag egentligen börjar klockan 11:30 för att hålla tal inför klassen
får se hur det går
NEEE, nu ska jag duscha och sova, nattinatti mina små troll!

Kommentarer
Postat av: Fanny

Fin blogg!

2011-10-06 @ 23:45:33
URL: http://fannymarhaug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0