100 frågor i brist på annat

senaste:

1.dryck: lättdryck

2.telefonsamtalet: mamma

3.sms: jag trooor... eeh.. Eldin!

4.Sång du lyssnade på: Internal Cannon - August Burns Red

 

Har du någonsin?

6.dejtat någon två gånger: nono

7.har någon varit otrogen mot dig: idk

8.Varit kär: sisi

9.Förlorat någon speciell person: ja

10.Varit deprimerad: sisi

11. Varit så trött att du somnat sittandes: sisi

 

Dina tre favoritfärger

12. svart

13. röd

14. kornblå

 

I år har du:

15.lärt känna en ny vän: inte bara en!

16.fått ditt hjärta krossat: nej

17.skrattat så mycket att du börjar gråta: hahah jomenvisst!

18.träffat någon som gjort förändring i ditt liv: ja

19.Insett vilka som är din riktiga vänner: ja

20.Fått reda på att någon pratat om dig: ja

21.Pussat någon kompis: ja

 

Blandat:

22.Hur många av din msn-kompisar har du träffat: använder inte msn

23.Hur många barn vill du ha i framtiden: om några, två

24.Har du några husdjur: en hund och en bror

25.Vill du ändra ditt namn: nej, det funkar

26.vad gjorde du under din förra födelsedag: släktkalas med mera...

27.Vilken tid vaknade du idag: tjugo i sju

28.Vad gjorde du igår runt midnatt: sov som en stock

29.Någonting som du längtar till: när jag får sova

31. En sak som du vill ändra i ditt liv: inget direkt

32.Vad lyssnar du på just nu: the truth of a liar - august burns red

33.har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: JAG TROR EH NEJ

34.vad gör dig irriterade just nu: att jag måste öva in ett tal tills på fredag och läsa en bok på 600 sidor till nästa vecka

 

Om dig:

36.vad är ditt namn: Julia Carnebrant

37.singel/upptagen: snigel

38.stjärntecken: oxe

39.kille eller tjej: tjej

40.grundskola: brunnsskolan & adolfsbergsskolan

41.gymnasie: johnbauer

42.högskola-

43.hårfärg: blond

44.långt eller kort: längre än kort

45.Längd: 173 cm över basytan jag står på

46.vad gillar du gällande dig själv: att jag kan spela piano

47.piercings: öronen

48.tattoos: ingen

49.höger eller vänsterhänt: righT

 

Din första:

50.puss: mamma :P

51.operation: aldrig tror jag!

52.piercing: earsen

53.tatueringen: jag har ingen sa jag juu

54.Bästa vän: johanna

55.sporten du spelade: minns inte :o

56.husdjur: hund

57.vaccination du minns: polio

58.konsert: tomas ledin (h)

 

Just nu:

59.Äter du: lite på min egen tunga

60.dricker du: ingenting

61.är du påväg att: läsa igenom mitt tal än en gång

62.Lyssnar du på: tv:n

63.väntar du på: bättre tider

 

Din framtid:

64.vill du ha barn: kanske

65.vill du gifta dig: osäkert

66.karriär i åtanke: kommunikatör/informatör utav något slag kanske

 

Vad är det bästa med det motsatta könet:

67.Läppar eller ögon: bååååda

68.kramar eller pussar: beror ju på humör

69.kortare eller längre: långare

70.yngre eller äldre: spelar nog ingen roll, äldre kanske

71.romantisk eller spontan: båda

72.snygg mage  eller snygga armar: mage

73.tatueringar eller piercingar: tatoo isf

74.känslig eller inte: lagom är bäst

75.ragg eller förhållande: förhållande

76.bråkstake eller tveksam: inget

 

Har du någonsin?

77.Kysst en främling: nono

78.gjort något sjukt spontant: sisi

79.tappat glasögon eller linser: solglasögon!

81.krossat någons hjärta: tror så

82.har någon krossat ditt hjärta: sisi

83.har du blivit arresterad: nej!

84.dissat någon: jaja

85.Gråtit när någon dött: ja

86.Gillat din tjejkompis(mer än som vän): no

 

Tror du på:

87.dig själv: om jag talar sanning så!

88.mirakel: njae

89.kärlek vid första ögonkastet: nej

90.himlen: ja den är däruppe och oftast blå då inte molnen är där vita eller grå :P

91.tomten: varför skulle jag inte?

92.att kyssas på första dejten: jomenvisst

93.änglar: ja, har träffat flera :P

 

Svara helt ärligt:

94.är du kär: nope

95.vad är det viktigaste i ditt liv just nu: mina vänner

96.ditt största misstag du gjort: tro på de som talar osanning

97.Höjdrädd: nejdå

98.bästa film: no strings attached kanskekanske, eller friends with benefits

99.beroende av: mina vänner och musik

100.har du svarat ärligt på att alla 100 frågor: nej har ljugit på alla, - men ja såklart -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0