19 november 2011

Gick upp klockan sju för att dra mig till skolan. Ja ni läste rätt, idag på en lördag! Öppet hus på JB idag och grejer.
Vi var där till klockan två och det var mycket trevligt där må jag säga. Som Jesper sa: Gratis mat och tröja!!!!!
Lätt värt? - svar ja!
Sen träffade jag upp fridus95 och albert vid konserthuset. Jag och frida pallrade oss hem till mig, såg sista harrypotter filmen, hade inte sett den och måste få säga att den faktiskt var ganska bra!

Dagens kommentar:
Jag och frida kollade på HP.
Jag: Men! Hur kunde svärdet försvinna?!?!?!
Frida: Specialeffekter...
sen dog vi.

Nu har vi nyligen kollat på Sunes sommar och planerar att sova. (Frida har nog redan somnat vid närmare eftertanke.)

godnatt, hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: emelie

SV: hahahaha jaa! xD

2011-11-20 @ 15:03:10
URL: http://mlianderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0