111111

behöver träna på photoshop...
Åkte raka vägen hem till morföräldrarna efter skolan och när jag sedan kom hem så satt min lillebror i köket med vit färg i ansiktet, -skrämmande. Sen fick jag uppdraget att sminka honom till en vampyr på typ tio minuter. Najs.
Sen har jag ätit, och suttit och krånglat med denna bild i ps och konturerna ville inte bli mjuka utan de blev så skarpa att man typ kunde skära sig på dem om man skulle ta på skärmen...

Jaja i vilket fall som helst så är det 11/11-11 idag för er som missat det (skämt åsido med tanke på hur många som uppdaterat facebook om det idag) och min kusin har fått barn. En liten pojke på 3555 g som ska heta Emil. Fantastiskt! mimimimiiimimmmmiiiiiii

Ha en fin helg

Kommentarer
Postat av: linnea

vilket underbart fint namn barnet ska heta!!

2011-11-12 @ 11:22:41
URL: http://linneawrotelikethis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0