tröttchey

tjenaree, sitter här i min fåtölj och funderar på hur trött jag egentligen är.. är jag trött, ganska trött, väldigt trött, supertrött eller superduperübertrött.............?
jag skulle nog ge en tiopoängare till supertrött!... haha orkaaa
dagen har vart ganska chill ändå, betygen sätts imorn bitti vilket betyder inget mer pluggande!!!! GR8
helt underbart skulle jag nog vilja påstå. nu ska jag dammsuga av det sista på mitt rum och sedan äta lite snabbt och pumpa min cykel som på något underligt sätt har fått oroväckande lite luft i hjulen......... Max-Erik!!?!..........
kanske även borde spela igenom min pianoläxa.... skiiiiiiiiiiitsamma det ser vi nu ska jag iallafall gå och göra något av det där för sen drar jag till stallet, träffar frida och rider på någon gammal havremoped! blir ju väldans roligt (när man är supertrött..)
MOTVIND OCKSÅ TILL STALLET JÄTTEROLIGT, FÅR LUST ATT SKRATTA
hejdåååeoeoeoeoeoeooeokoko
GÅR FORTFARANDE INTE ATT LADDA UPP BILDER :@ särblogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0