SOLO UNO VESTIDO

tjennare, dagen b*rjade med att vakna klockan 10.47 (exakt samma tid som yesterday) leskigt.... (kan inte skriva de tre sista bokstavarna i alfabetet)
sen gick jag upp och solade i 2 timmar, very nice.. syns knappt dock, 'cuz i'm still veeeery pale, men jag kan se!!!skitsamma, sen drog jag upp to the city to meet my mom 'cuz we were goin' to buy something for me to wear at the prom! hittade en liten dress som jag ska h"mta on marieberg imorgonnnn, det blir gr8! inget overdrivet, just how i like it. aja, bought a solo magaziiine oxo, den var ganska l"rorik och jag fick mig en riktig tankest"llare...SKITSAMMA ORKAR INTE SKRIVA MER FROM THE mobilephone cuz it's jobbigt (och s* har man redan skrivit massor ;PPPPppPpPPPpp) PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0