~fast du inte lyssnar vet jag att du hör ändå


ååååååååååh älskar veronica maggio<333333333333 och på spotify (utan premium, snål eh ah) så har jag ju såklart lyssnat slut på mina fem gånger på i stort sett varje låt, tur att man kan hacka kusins gamla (som nu också är slut) och lillebrors account, och där är dom inte borta vilket är underbart!
Veronica Maggio – Satan i gatan <3

jajaaaa, nu ska jag nog gå och duscha känns det som för att vara lite fräsch för det är ganska värt, för att senare träffa juliaaa som har jobbat typ hela veckan och ska jobba HELA nästa vecka inklusive nätter typ och sååå, så man får ju passa på! (rimmarn)
jajja det här blev ju jävligt intressant! ha det bra, puss

allt kunde ha varit bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0