allt blir bättre med lite päronskvätt

Jomenvisst serru, idag har jag inte vart hemma hela dagen!
Jag började dagen med att göra ingenting (som vanligt, sorgligt men sant) sedan satte jag mig ner för att försöka fotrsätta med The Meadow som jag vill lära mig felfritt, kan den nu men den är låååååååååååångt ifrån felfri!
OCH jag har för första gången i mitt liv filmat när jag spelar, oj grattis tänker den enstaka jävel (jag tycker om dig) som läser detta nu! Hade tänkt att bloggen skulle få höra lite pianospelande men jag lyckas för tillfället inte lägga upp videon så det får bli en annan gång!
Men sen vill jag faktiskt säga att jag efter att ha gjort ingenting och spelat piano, så fixade jag mig för att åka iväg till världens bästa frida vars mor fyllde år, grattis! Jag gav mig iväg på min cykel med rosor i ena handen och en marabou apelsin krokant i den andra! Och smörgåstårta fick jag därborta, LJUVLIGT god må jag säga, blev sugen på den nu igen.... är inte hungrig men skulle kunna äta en stor bit till nu bara för att den var så god! Sen blev det märängtårta med jordgubbar och grädde till efterrätt! helt amazing, väldigt gott! mumssss, åh blev ju sugen på mat nu... smörgåstårta<33333333333333333333333333333
Jaja, och jag och frida satt och talade lite om allt mellan himmel och jord, allt från idioter till motorvägar, fiskmousar och päronskvätt!(kolsyrad läskedryck med smak av päron, alkoholfri) aja, det var najsssssssssss... fett najs!
Ehh, jaa vad ska man säga? frida är verkligen världens bästa vän, älskar dig<3
JUSTE SPAIN HERE WE COME OM ABOUT TWO YEARS ALLTSÅ HAHAHA lol fan va kult, puuuuuusss!
bilden är orange som apelsin krokant :P
HAHA HUR TÄNKTE JAG DÄR?! (koftan är ju iallafall halft på..)

Kommentarer
Postat av: fridolf

HAHAHAH stripparn! HAHAHHA på bielden :D hahaha fan vad du är bra! älskar dig!<3

2011-06-23 @ 19:31:46
URL: http://fridahilda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0