galen ko & galna lämlar eller galen kusin?

jag skulle nog säga att det andra alternativet är mest rätt men det är ju bara jag!
har som sagt varit och fiskat nu såhär på kvällskvisten med far och kusin, det var najs för jag hittade kantareller (älska) och sen fick jag fisk på sista kastet! heeeelt underbart, OCH min kusin blev jagad av en ko och omringad av typ 6 st lämlar vilket jag tyckte var lagom underhållande med tanke på att sist jag var och plockade hjortron (många år sedan nu) med mor, mormor och kusin så skrattade vi åt mormor som är så rädd för kor, men nu var det minsann inte mormor som var rädd! hahah måste vara ett släktdrag...
imorn bär det av hemåt vilket är med blandade känslor! har ändå haft väldigt mysigt och lugnt och skönt (nästan, iaf sålänge småkillarna inte har varit i närheten) och allmänt hälsosamt och stärkande så som det är i fjällen!
nej nu ska vi sova för imorn vet jag inte hur tidigt vi blir väckta men skulle satsa på att det är innan klockan tio iallafall... inte kul
NATTINATTI SMÅ SMULTRON
storfiskarn dedär alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0