modelljakten

Ja, nu sitter jag här vid min alldeles egna dator för en gångs skull (pga att telefonen behövde uppdateras) skönt, då kanske den blir lite snabbare och bättre och såntdär roligt!
Modelljakten var najs, fick lite energi när jag väl kom upp på stan! (kan energidryck+latte ha något med saken att göra?) jaja, det var najs att se kenza och så irl så att säga! hehhe fett snygg, är djävulskt avundsjuk men det är inget att göra åt! jag ser ut som jag gör och det kommer jag troligen göra tills jag opererar mig (det vill säga aldrig)
härlig eftermiddag iallafall med frida och julia olaaaanderrr, ett par av de snyggaste brudar jag känner, och vi mötte jesse där och ja egentligen mötte vi mycket folk så det skulle ta tid att räkna upp alla och tid är jag inte rik på då jag planerar att lägga mig i min mysiga säng klockan 23.00!
när vi gick av bussen jag och juliettta  så står jesse där igen! herreminskapare gud och jesus, han är överallt?! ja så måste det vara!
okeeeeej.. nu går det lite över styr här känner jag på dirreN
ALLEFALL, har nu redigerat de fem bilderna som skulle vara klara tills imorgon, de får duga, vetefan om de är så bra men vad förväntar man sig av en nybörjare på photoshop liksom..
okej, ingen bryr sig, i got that!
ha en riktigt trevlig natt, sov så gott alla små troll!
åååååååååh funkar inte att ladda upp bilder så ni får överleva med en video:

<3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du skulle kanske gilla bloggen http://klackarnaitaket.nu , hon bor också i Örebro :D



Rebecka

2011-08-31 @ 10:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0