full of shit

idag har vart en jävligt jobbig dag, men vad förväntar man sig av en måndag?
vi fick fota hela dagen i skolan och visstvisst asrolig uppgift osvosv men jag venne, det var inte... vet inte.
är för trött för att blogga egentligen och just nu sitter jag med skoldatorn på golvet i hallen hemma hos mig. ska inom kort gå och lägga mig för jag somnar seriöst snart här på golvet, men tänkte ändå att jag ville skriva om min dag först även om den inte var så intressant. Efter skolan drog jag upp på stan med kamran och albert och vi hade det jääättemysigt och så typ, vi fuckade åt varandra och var allmänt trevliga abbe, kamEraaan och jag (som går under namnet kannibalen, lång historia) jaja det var trevligt inne på hm med rosa tröja och kjol och speedos till kamran osv. sexi mama! Sen hem och dö i min säng! (äta och kolla på gossipgirl) för att sedan rulla vidare till stallet. Red Jim nu igen och han var lite smått slängig sådär så det var inte jättekul då vi hoppade. men vad gör det om hundra år lixom?! Nä, nu ska jag verkligen gå och lägga mig!
mina små älsklings kycklingar <3 frida och jesper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0