clean

En underbart vacker bild på mig och frida "hemma hos oss".
Mitt rum är verkligen mer välstädat än det någonsin varit vad jag kan minnas och det känns helkonstigt! Igår dammade jag och dammsög hela rummet och idag har jag rensat i mitt skåp och nu ska jag plocka i ordning på sakerna som jag inte ska ha kvar (typ hälften av sakerna som låg i skåpet...)

Och nu börjar alltså sista veckan på sommarlovet, och det är med blandade känslor som jag sitter här. Jag är nog en utav dem som faktiskt längtar tills skolan börjar. Jag längtar efter att få lite rutin på mitt liv igen och få saker som jag måste göra, få känna att jag kan. Fast det har ju dock varit väldigt skönt med sommarlov, och just inte ha något som tynger ens axlar i form av plugg och inte ha några tider att passa och inte känna några krav. Som sagt, väldigt blandade känslor. Men det jag mest av allt längtar efter är att få träffa min nya klass, mina nya lärare och få arbeta i nya arbetsmiljöer med nya hjälpmedel. Att få jobba med en dator istället för massa onödiga papper och böcker. Det känns bra.
Nej, nu ska jag fortsätta att fixa i ordning på sakerna från skåpet och sedan äta, byta om till stallkläder och dra mig iväg mot stallet för första gången på 8 veckor eller nåt! Ska bli skönt, att komma "hem". För ja, det är lite så det känns i stallet, som hemma.

Kommentarer
Postat av: therese

hej, fin blogg! var gärna med i min tävling där du kan vinna ett armband eller en valfri earcuff: http://lifeoftessy.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-ett-smycke-fran-xenobiadesign.html

kram!♥

2011-08-15 @ 15:33:31
URL: http://lifeoftessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0