vädret.........

Gottmorgooooooooåott, HAHA, så sa en busschaffis till mej och mina polerz en gång fast klockan var typ åtta på kvällen :D
sitter här och lyssnar på EMINEM. jag älskar hans nya album :o<3
underbarttttttttt!
aja, jag och frida skulle ju till lanna, men vi får se hur det blir med det med tanke på att man inte ser en enda blå fläck på himlen... massa moln. men det känns ändå som att det kommer klarna så vi får se asså :)
är riktigt taggad på att åka och bada <3
aja, satt typ halva kvällen och försökte fixa min header men asså jag vet inte, jag vill inte att texten ska stå däruppe, men vet inte hur man ändrar..
aja nu måste jag fixa lite , pyss!
eminem - talkin' 2 myself ft. kobe

Kommentarer
Postat av: fiesk:D

AHAHAHA godmorgon:D<3

2010-06-28 @ 11:15:19
URL: http://bfrida.blogg.se/
Postat av: chicken!

HAHAHA ANA BENTE GODIS, och så drunknar man ;pPpPPPPp

2010-06-28 @ 23:41:44
URL: http://juliahelenasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0