hej rimmar på sej (är inte det en fisk?;o)

ah, dagen har vart chill, träffa FRIDAAA ja tro det eller ej ;)
vi drog te marieberg för att träffa andré aka bonden och arvid aka finskjortan jooooooaahmmh
vi lekte lite på skolgården där som vanliga barn gör , klättrar i klätterställningen och sådär som normalt folk! lol xd
hehehhe jaaaaaaaah sen kom oscar med sin moppeee som var något fel på, och sen kom jerren aka myran också :)
HAHA JA JAG GILLAR ATT SKRIVA AKA HEHEHHEHEH OCH NI GILLAR DET OCKSÅ ERKÄNN ;))))
jaa jag har smeknamn på alla vet ni , även om inte alla vet om det ... vissa har tillochmed flera !
aja, sen var det hem och äta LAXXXXXXXXXX hahaha lol internskämt
jaja men nu ska jag sova för jag är trött efter att klättra i klätterställningen och upp på taket och gunga och ja gud vet allt vad vi har gjort
MEN VI HADE JU IALLAFALL FINSKJORTORNA PÅ OSS RIKTIGT HETT OM MAN FÅR SÄGA DET SJÄLV HAHAHAHA asså solbrillerna är som pricken över i asså!
possposs och nattinattiiiiiiiiii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0