IMAGINE ME AND YOU

Just checkat film (se rubriken), lite sent kanske men äsch it's Christmas break ffs!
Mitt såkallade Christmas break suger, how is yours?
mår inte bra. så är det. and there's nothing anyone can do about it.
fråga snälla inte om min svengelska, jag är trött! (vet att ingen kommer fråga, ingen läser har jag rätt?)
men OM någon skulle läsa det här, så lämna gärna ett meddelande efter pipet *piiiiiiiiiiiiip* (kommentera)
fan va trött jag är... "snälla julia skräm inte folk de kan bli rädda!" , "okej förlåt, it won't happend again my dear , i promise!" (jag lovar inget, men försöker spela med lite i mitt lilla teaterrollspel här)
JAJA, men hoppas ni får ett jävligt gott nytt år som slår alla tidigare år. mitt kommer nog inte det dessvärre. men that's life, live like you learn, eller näe learn like you live* ursäkT bleV lite knasigt där :P
(bara så alla vet betyder ":P-gubbar" oftast att jag är oseriös)
FÅR VÄL SE OM JAG HÖR AV MIG, HEJDÅ GUBBAR HÖRES NÅGOT GÅNG IN THE FUTURE PUSSPUSS!
ps. hoppas ni inte lider utav giraffsvininfluensan, för det är förjävligt har jag hört. ds
here are some pictureS:
nyckeln till mitt älskade piano
försöka duger! (försökte lära mig något användbart om kameran)
troLL

Kommentarer
Postat av: Anonym

ETT MEDDELANDE: Efter pipet.. piiiiiiiiiiiip!! DU ÄR STÖRD.hwejdp

2010-12-31 @ 12:41:19
Postat av: julia

åh va snällt sagt <3

2010-12-31 @ 18:12:00
URL: http://juliahelenasofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0