Det värsta är över

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!! Blev just klar med min novell som skulle ha varit klar innan jullovet men som har tagit ända tills nu att skriva på grund av skrivkramp och psykiska disorders. SÅ OTROLIG KÄNSLA!! Man borde skriva såhär dags jämt pga 1.Får mycket mer gjort sent på kvällen 2.läs ett. 
 
ÄR SÅ GLAD, denna har legat som tusen ton av ångest på mina axlar och bara tyngt ned mig som människa. Nu ligger jag alltså i fas. Har massa annat som håller på just nu men det värsta är över!
 
Det enda som är kvar att göra är att kontrolläsa allt imorgon så att den är grammatiskt korrekt OCH komma på ett namn. Namn är klurigt, men spännande. Det måste väcka intressEEEEEE. Viktigt viktigt. Okej, nu ska jag ta mig lite välförtjänt sömn. Sov gott små tomtenissar!

Kommentarer
Postat av: PrinsessaVanessa

Grattis :D de va kul att höra!

2013-01-15 @ 19:16:25
URL: http://prinsessavanessa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0