Sluta flåsa mig i nacken

 

favoritmusiken
En första lektion med mycket skratt åt hur svårt det är för vissa att säga ordet "statistiska", och hur fin powerpointpresentation jag och F hade gjort med flygande twitterfåglar och flygplan. En blick från någon fin, och en redovisning som gick bra.
Efter detta en lektion i spanska, på spanska med en mördaruppgift på spanska som skulle vara klar nu om tre timmar. Jag har just skickat in den.
Sedan en fika på Wayne's med en vän med lite snicksnack. Och nu sitter jag alltså här, hemma i min soffa och har panik för att min äckligt sjuka bror står och andas på mig. SLUTA ANDAS ÄR DU SNÄLL, VILL INTE BLI SMITTAD!!!!
Nu ska jag duscha, bädda rent i min säng och sova. Göttttttt.
Hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0