myskväll på ingång

telefonsamtal:
 
jag: men vad ska vi göra då?
a: jag vet inte
jag: fel svar....
a: kan vi inte bara utgå ifrån att vi ska äta då?

Hej på er! Måste bara berätta hur mycket jag älskar mina vänner. Igår kväll var jag ute och åkte epatraktor av okänd anledning. Okej, inte okänd. De ville att jag skulle "höja deras status" så de utnyttjade mig. Blonda tjejer höjer tydligen epaåkares statusar. Det gjorde inget för jag hade ändå inget för mig och vi hade det ganska så trevligt.
 
Idag sov jag först till nio och tänkte "nej, men här kan jag ju ligga och chilla en stund". Ja jo, det kunde jag ju, men grejen var att jag somnade om och sov till ett. Ganska skönt, fast nu har hela dagen hunnit gå utan att jag ens märkt av den. Ska strax gå ned och duscha och äta för att sedan invänta "arken". Vi har planer på att äta onyttigt som ni kan se ovan. Gott. Have a nice kväll amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0