Måndagslyckan?

Hola hola guapas!
Är ju några som tittat in här eftersom Line skrev om mig på sin blogg så då tänkte jag att jag kan väl i alla fall kosta på mig att skriva ett inlägg även om jag har lite annat att göra för tillfället.
 
Idag gjorde jag den godaste varma choklad jag någonsin druckit. Sökte på recept, hittade ett bra, men följde det inte. Så jädra standard. Hällde i lite kakao, lite strösocker, lite vaniljsocker, lite grädde och lite mjölk + en gnutta snabbkaffe för att få lite kaffesmak på det hela. KAN ha varit det bästa jag någonsin gjort. You have got to pröva it. Om ni till skillnad från mig känner er lite osäkra på mått och sånt och gärna vill ha det perfekt så tipsar jag om att googla på varm choklad kakao för det var det jag gjorde innan jag kände "äh what the hell, let's do this the roliga way".
 
Ehmm... ja, jag måste väl säga att det var höjdpunkten på min dag då. Ja det och när jag lagt in Line's bloggdesign på sin rätta plats. Det kändes så bra <3333 Sen så åt jag ju den i särklass godaste hemmagjorda hamburgaren som någonsin gjorts också. ((JA OKEJ MITT LIV HANDLAR OM MAT!!)) Något som känts mindre bra är att mitt tal med argumentationsteknik som skulle ha varit klart inför morgondagens svenskalektion inte alls är klart. Men jag kan nog lyckas få göra det nästa vecka istället. Med lite tur alltså.
 
 
Juste! Ni skulle se mina blåmärken från helgens bravader också (ramlade i en trappa). Trots smärtan så hade jag rättså kul. Det var ju trots allt en fest på det så kallade Centralpalatset. Gagnamstyle och Where the hood at var två låtar som regerade festen. Har ni inte lyssnat på dem så har ni missat något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0