Drama, grenuttag, lurvar och dubbelhakor

Hejhopp gummisnopp kära stalkers, trogna vänner och mormor!
 
Hur har er dag varit? Min var allmänt fylld med dramatik i en klass som generellt sett alltid håller käften för att undvika bråk och alltför stora diskussioner som skulle kunna LEDA till bråk. (förutom jesper, *hejhej*) I alla fall; vi skapade värsta dramat och hade kaos och när någon sa emot så blev det ännu mer kaos :) Detta var jättekul och jätteirriterande på samma gång! Spännande spännande. Många satt och näst intill skrek på varandra!!! KUL!!!!!!!!!
 
Sen skulle vi på entrepenörskapslektionen komma på så många nya uppfinningar som möjligt som gick att göra av en såndär sladdförlängar sak där man kan sätta i fler sladdar i om ni fattar vad jag menar.(titta ned)
Vi kom på massa geniala idéer om lekar, spel, lampor, fondväggar, vapen, näspetare, hopprep, smycken.. men den mest kreativa och fantasifulla (extremt konstiga) var nog en strap-on. För er som inte förstod det sista ordet i meningen så betyder det typ en dildo som tjejer kan ta på sig med hjälp av en sele. Vulgära tider.:)
 
Vad har jag mer gjort idag? Vet ej. Men dagen har i alla fall inte varit asdålig. Sju retweets på detta (se nedan) är ganska så glädjande för en gammal twitterälskare som jag. Twitter är mitt liv. :):):)
 
 
Sen så lade jag upp den här bilden på instagram:
 
och skrev "Detta är vad som kallas för att "chilla". Shit just got real."

Men det var egentligen mer eller mindre en lögn. För när jag chillar med den där hunden, eller vad det nu än är för lurvigt som ligger där i bakgrunden, så ser det ut såhär:
 
Ber om ursäkt ifall ni fick men för livet. Ville bara visa mitt sanna jag. När man chillar är det ett faktum att dubbelhakan ska komma fram, annars chillar man felOkej så ni lär er, EN GÅNG TILL:
 
Se och lär.
 
Sen var jag även ute och gick med lurven och pratade i den mobila telefonen med en såndär som låtsas vara dubbelhakans vän för att vara lite schyrrig. OCH till kvällsmat var det lyx i form av té och rostade mackor <3
 
Jahapp så det var alltså min dag. Olidligt spännande som Peter Harryson, ex programledare för Så ska det låta i SVT1 brukade säga. Det var fina tider. 
Hoppas ni haft en lika händelserik dag som mig :):):) tjyss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0