I'm going nuts

Hallihallå sötnötter!
Idag har varit en extremt extrasupermegaseg dag skulle man kunna säga. Har varit mindre god lunch i skolan både måndag tisdag och onsdag vilket gör att allt suger. Mat är livet. Vi har dock haft det ganska trevligt ändå genom att igår se Palme-filmen på bio med skolan, vilket var en jäkligt intressant film, och idag kollade vi på Gladiator på historian. Lycko-eftermiddagar <3
Dock sov halva klassen under Palmefilmen, och kan erkänna att jag sov i typ max en minut där i mitten också pga sömnbrist pga mardrömmar under natten mellan måndag till tisdag. Men sen började de bomba (inte mina klasskamrater, i filmen menar jag!!!) och då satt jag där pigg och alert som en nöt. Eller nötskrika. Hade ätit nötter, därav alla nötiga ord. Åt dock ingen nötfärs igår kväll vilket förstörde alltihop i min nötdag.
 
Träffade på eftermiddagen igår (s)adam (hussein), och vi strosade runt i Örebro innerstad. Trevligt tyckte jag. Åkte sedan hem, fortfarande illamående efter allt nötande av nötter. Men tvingade i mig lite larre ändå. Lax alltså.
Kollde klart på de sista avsnitten av Mysteriet på Greveholm vilket är en extremt bra julkalender väldigt värd att se om man är rolig och har rolig humor. Julkalendern från 1996 alltså.
 
Sen när jag hade tittat klart och klockan var strax efter 22.00 så insåg jag att jag låg där jätteskönt i min säng utan att ha bytt om till sovkläder, duschat, borstat tänderna eller tvättat bort sminket. Och dessutom hade jag bara EN strumpa på mig. Den var rosa och färgen skar i ögonen som en en nötknäckare knäcker en nöt. Typ. Så jag satte mig plågsamt upp i sängen och det är då jag inser det. Jag har missat HOUSE!!!!!! Så jag gjorde det enda rätta: bröt ihop och ifrågasatte min existens.
 
Det var extremt jobbigt att inse detta. Mitt favoritprogram över alla andra som jag bara inte kan missa. Hur kunde jag glömma detta pga GREVEHOLM?!?!? okej, det är skitbra men det är inte House. Näääää. Fy, blir arg bara jag skriver om detta.
 
Idag var en mycket tråkigare dag och det enda jag gjort är att ha hjälpt min broder med hans dator. Dvs jag har ringt till Albert och bett om hjälp med att hjälpa Olle med hans dator.
 

Nu ska jag gå och lägga mig och sova som en liten nötknäppare. Godnatt.
Här är en fin bild på mig och mina klasskamrater igår på bion. Jag är den brända längst nere i högra hörnet. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0