Har idag provat

Hola guapas! Como estas?
Börjad dagen med den vanliga stabila frukosten som gör att man blir kry hela dagen. dvs havregrynsgröt med äppelmos och mjölk. Gudomligt.

For sedan iväg mot skolan för matteprov i 2h och 40 min. Kult. Sedan lite bild och form på det där vi målade våra små fula lerfigurer. Fick sluta tidigare som vanligt på den lektionen.

Åkte sedan hem i tron om en lugn bussresa men istället mötte jag Sanna. Fml.

Det bästa just nu är att jag insett att det är teorivecka i stallet vilket betyder att jag inte behöver åka dit idag. Min trötta kropp tackar för det!!!

Obs! om någon vill komma hit och baka något gott åt mig så är det fritt fram. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0