För en sekund för en stund

För ett ögonblick så övervägde jag det. För en stund var jag där och fick det. Men när det inte gjorde vad det borde göra utan fick fram motsatsen, varför skulle jag då vilja ha det? Varför ska jag blanda mig in i något mer som jag vet inte kommer hjälpa mig? Varför? Att ha saker att göra, saker att tänka på. Andra saker. Inte att sätta lysa upp det som om det vore allt i världen? Det är inte allt. Jag har inte tid. Jag har annat. Jag behöver inte det. Sluta tjata. Ni hjälper inte. Låt mig göra det som känns rätt för mig. Låt mig göra det som jag vet gör det bra istället för motsatsen. Jag vill ha det på mitt sätt här. Rätt sätt. Inte ert sätt, så snälla, låt mig vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0