Ett extremt rofyllt inlägg utan att vara bokstavlig

En vacker höstdag i sommaroskogen för ett par veckor sedan.

Jahapp, då var man här igen? Inne på el bloggo. Observera min spanska dialekt trots det svenska språket. Det kommer an på att min enda lektion idag var just en spanskalektion.
 
Här ligger jag i min säng all by myself och lyssnar på rogivande pianomusik i takt till mitt pluggande. Ja, alltså jag pluggar ju inte just nu på sekunden, men jag har faktiskt arbetat rätt bra fram tills nu om jag får säga det själv. Har bara tagit en kort pause. Och jo, pianomusik är extremt bra att lyssna på när man pluggar faktiskt. Ingen text som man distraherande måste skråla med i. Har en jättebra pianolista på spotify. Okej, alla låtar är inte bra för jag har bara sökt på piano och klistrat in alla i stort sett +några till som jag sökt på... Men de flesta låtarna är bra!
 
Nej, nu ska jag fortsätta med mitt så hörs vi kanske imorgon. 
Bästa hälsningar, rofyllda Schulietta.

Kommentarer
Postat av: Olivia Holmberg

Sv. Nej, man får tyvärr inte plats med datorn i den, den är typ 0,5 cm för liten. :(

Svar: Fandå :(
julia

2012-10-12 @ 08:25:47
URL: http://byolivia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0