100 häften är många kilo

saknar min lilla vovve som är med pappa i skogen och leker jakthund.
Sovmorgon. Bästa dagen på hela veckan. Ja, om man inte räknar med spanskan som råder på eftermiddagen. Dessutom är det ju bara sovmorgon varannan vecka.
 
Sitter hemma och bussen går först om en timme. Ska släpa med mig ca 100 restaurangchansenhäften till skolan, och varje väger typ två kilo (cirka). Ja, jag är stark. Jag kanske eventuellt kommer att klara detta. Kanske. Jag åker ju ändå samma buss hela vägen till skolan.
 
Nej, nu måste jag plugga lite. Anledningen till varför jag gick upp en timme tidigare än vad jag behövde. Hasta la pasta!

Kommentarer
Postat av: Birgnjert Gulfentrejp

Som både feminist och etablerad konstnär har jag väldigt svårt att begripa första fotografiets syfte och dess känslor. Jag anser att bara det är en konst i sig att få åskådaren att tänka till så mycket. Man säger ju att en bild säger mer än tusen ord, det stämmer med detta foto. Man kan säga att det talesättet är en konstnärs Nirvana. Jag vill gärna starta ett samarbete med dig Julia Helena Sofia, jag tror vi kan bli stora tillsammans.

Med vänlig hälsning Birgnjert Gulfentrejp.

Telefon: 0735222969

2012-10-11 @ 12:38:39
Postat av: Birgnjert Gulfentrejp

Som både feminist och etablerad konstnär har jag väldigt svårt att begripa första fotografiets syfte och dess känslor. Jag anser att bara det är en konst i sig att få åskådaren att tänka till så mycket. Man säger ju att en bild säger mer än tusen ord, det stämmer med detta foto. Man kan säga att det talesättet är en konstnärs Nirvana. Jag vill gärna starta ett samarbete med dig Julia Helena Sofia, jag tror vi kan bli stora tillsammans.

Med vänlig hälsning Birgnjert Gulfentrejp.

Telefon: 0735222969

Svar: HAHAHA, du är så jävla störd, men ett samarbete låter trevligt Birgnjert!
julia

2012-10-11 @ 12:42:01
URL: http://orvarsgrek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0