VECKA TJUGO - (kristi himmelsfärd)

Hola fellas!
Sitter i min säng, trött efter en lång dag. Känns lite konstigt att vara ledig fortfarande eftersom detta då blir den tredje lediga dagen i rad men fortfarande har vi ännu en kvar. Najs. Dock vet jag inte om jag varit så ledig idag eller kommer vara så ledig imorgon eftersom jag idag sålt polkagrisar för att samla till klassresa...........kul........verkligen.

Har 6st polkagrisar kvar med smakerna Gräddkola, Hallon-lakrits, Saltlakrits, Tutti-frutti, Viol och Sur Jordgubb så vill ni ha, hör gärna av er! 15kr/st, eller 5 för 60kr! Problemet är dock att pengarna ska vara inlämnade på måndag, så det gäller att passa på imorgon då!

Jahapp, annars då. Vad händer?
Som ni ser på bilderna har jag fikat med min bästa vän, umgåtts med en riktigt underlig men älskad liten människa, sålt polkagrisar med två favoriter på en marknad i Götlunda, varit på fest där vi åkte gömde vår dricka i ett garage, åkte epa mitt i natten med fantastiska människor i och en grym kille på flaket endast iklädd shorts...störd haha! Vaknat upp till en busig liten hårboll till hund, solat och bränt ryggen, och idag cyklat med Alva, men efter halva vägen såg hon helt slut ut och tittade på mig som om "måste jag verkligen springa mer?" så då satte jag henne i cykelkorgen, and that she liked! Sen har jag även visat mitt leende en hel del den här veckan. Bara för att jag kan.

Nu under kvällen har jag lämnat in en skoluppgift och jobbat mycket på en annan vilket känns bra, då är det inte lika mycket kvar tills imorn... typ.

Nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: FourPictures

Haft en bra helg? :)

2012-05-20 @ 20:33:48
URL: http://fourpictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0